Epizoda 12: Komunikace s klientem: “Klienti nejsou tolik benevolentní, aby měnili procesy, na které jsou zvyklí.”

 

Všichni víme, že i v běžném životě je dost často těžké komunikovat tak, abychom si mezi sebou rozuměli. A s klienty, kteří nás mají platit, to platí dvojnásob. A když si poslechnete dnešní díl, ve kterém se v mnoha ohledech neshodneme ani my dvě, tak je třeba si dávat opravdu velký pozor, jak komunikovat s někým, kdo má naprosto jiné návyky a jiný pohled na svou značku, než se kterou přijdete vy. Ke konci došlo i na spoustu aplikací, které k projektovému řízení používáme. 

01:00 Kolikrát si tě klient najímá, abys mu poradila a udělala něco jinak, ale stejně postupem času zjistíš, že nejsou tak benevolentní k tomu, aby tyto procesy měnili.
05:39 V emailu máš podložené to, co jste si dohodli. Ale na projektové řízení je pro mě email nepoužitelný. ~Lucka~
12:20 Google disk je nástroj na věci, do kterého musí vidět všichni, kdo se na projektu podílejí.
20:50 Věci byste si měli s klientem potvrzovat a ujistit se, že si opravdu rozumíte.

Nezapomeňte nás sledovat na sociálních sítích, lajkovat, sdílet a komentovat! Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá.

Instagram: @karierni_krizovatky
Facebook: Kariérní křižovatky
Youtube: Kariérní křižovatky

🔗 Všechny díly najdete na www.kariernikrizovatky.cz nebo ve vaší oblíbené podcastové aplikaci.

 
Previous
Previous

Epizoda 13: Vyhoření: Jak jsme ho zvládly?

Next
Next

Epizoda 11: Vyhoření: “Dejte mi pár dní a já budu zase zpátky!”